רופא עיניים פרטי

ד”ר האוזר – מומחה ברפואת עיניים, מנתח רשתית, מנתח קטרקט.

ד”ר דויד האוזר הוא רופא עיניים מומחה, ובעל ניסיון מצטבר של אלפי ניתוחי רשתית, קטרקט וטיפולי לייזר 

ד”ר האוזר סיים את לימודיו בבית-הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב. לאחר שירות של מספר שנים כרופא קרבי בצה”ל התמחה ד”ר האוזר במחלקת העיניים של המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

לאחר סיום התמחותו וקבלת תואר מומחה לרפואת עיניים, עבר ד”ר האוזר התמחות על בתחום מחלות וניתוחי הרשתית, בבית החולים של אוניברסיטת קליפורניה דיוויס בסקרמנטו, הנחשב כאחד המרכזים המובילים בעולם בתחום רפואת העיניים. במהלך תת התמחותו למד ד”ר דויד האוזר במשך שנתיים את רזי ניתוחי הרשתית ממיטב המורים, והתמודד עם ניתוחים מורכבים המופנים למרכז מרחבי מערב ארה”ב. לאחר חזרתו לארץ שימש ד”ר האוזר מנתח רשתית בכיר במחלקת העיניים של בית החולים קפלן וכאחראי שירות הלייזר.

בשנת 2006 התמנה ד”ר האוזר כמנהל שירות הרשתית של מרכז רפואי ברזילי ומאז הוא שוקד על קידום השירות באמצעות הכנסת שיטות ניתוחיות חדשות, הוספת טכנולוגיות חדשות, ושיפור האיכות של מגוון הטיפולים הקיימים בתחום זה בבית החולים. ד”ר האוזר מקדיש את עיקר זמנו לטיפול וביצוע ניתוחי רשתית בשלל המחלות הניתוחיות, כמו גם ניתוחי קטרקט מסובכים הדורשים תיקון כירורגי מורכב בחלק הקדמי והאחורי של העין.

ד”ר דויד האוזר פעיל בתחום האקדמי, והוא בעל שורה של פרסומים בספרות העולמית של רפואת העיניים בתחום הרשתית והקטרקט.

דר' האוזר מתארח בתוכניתו של פרופ' קרסו בערוץ 10 ומסביר על חידושים בתחום הטיפול הגנטי במחלות הרשתית

לקביעת תור טלפוני:

יש להשאיר הודעה ונחזור אליכם בקרוב 03-9626622 ניתן ליצור קשר עם מרפאת ד״ר האוזר גם בווטסאפ: 03-9626622

צור קשר:

טופס יצירת קשר

לקביעת תור אינטרנטי לד"ר האוזר למבוטחי כל קופות החולים דרך אתר דוקתורים      

תפריט נגישות